1/12

Dagen har spenderats med att jag och Daniel har hjälp emilie att flytta från den gamla lägenheten till den nya, och det tog sisådär hela dagen och hela kvällen. Nu är jag helt slut efter alla dessa jävla flyttkartonger som jag burit på. Lägenheten är iaf fin och ligger i stan så det är ju varken fel på lägenheten eller läget. Kan även säga att jag längtar tills jag och daniel flyttar hemifrån så vi får inreda vårat egna lilla place.

Idag trodde Emilie även att hon var någon slags superwoman. Det var nämnligen så att hon var väldigt irriterad när de sista kartongerna skulle ner och det var hon för att hissen hela tiden skulle slås igen, helt plötsligt sätter hon upp armen och trycker upp hissen och hennes ansiktsutryck, haha alltså jag börjar skratta bara jag tänker på de. Hon tog verkligen i från tårna och sedan när hissdörren var uppskjuten så såg hon helt fascinerad ut över sin insatts, hon trodde nog att hon hade lyckats trycka upp en hissdör, som egentligen automatiskt åker upp när något korsar dess väg.

Ikväll har jag och Hanna även pratat i telefon i minst 1 timme. Vi ägnade samtalet till att kolla på bloggar, bilddagböcker osv och OM vi skratta.. Daniel var även med på ett hörn och han gjorde den ena kväljningen efter den andra.. Jag mår nu illa och känner medkänsla för dessa människor som jag och Hanna konstaterat att det faktiskt är grymt synd om. BLÄ! Tack för ett mycket glatt och trevligt samtal.

En signe och en emilie.


Kommentarer
Postat av: Emi

hhihih åååh så söta små flickor :D

och den där jävla hissdörren alltså! jag garvar som fan nu, haha

nu ska jag fetta i mig det sista, sen blire att tagga till den 2a januariii :D Puss min gosetjej<3

2009-12-18 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0